Usein kysytyt kysymykset tuotteistamme

Mietitkö jotain? Katso, löytyisikö vastaus pohdintaasi alla olevien usein kysyttyjen kysymysten joukosta. Klikkaamalla kysymystä näet vastauksen siihen.

  1. Millaista dokumentaatiota Bilteman tuotteista on saatavilla?
    <p><a href="https://www.biltema.fi/link/93bf10f865cf443b832c09c71a989884.aspx" target="_blank" rel="noopener">Ohjekirja- ja asiakirjahaullamme</a> voit hakea ja ladata esim. tuotteiden k&auml;ytt&ouml;ohjeita ja turvallisuusselvityksi&auml;.</p>
  2. Miten löydän varaosia autooni?
    <p>L&ouml;yd&auml;t autoosi sopivat varaosat joko kirjoittamalla autosi rekisterinumeron verkkosivujemme hakukentt&auml;&auml;n tai klikkaamalla t&auml;st&auml;, josta p&auml;&auml;set suoraan rekisterinumerohakuun.</p>
  3. Mistä näen, onko tiettyä tuotetta saatavilla?
    <p>Saatavuuden voit tarkistaa avaamalla tuotteen oman tuotesivun. Valitse sitten sivun yl&auml;reunassa Biltema-logon vieress&auml; olevasta pudotusvalikosta haluamasi tavaratalo. N&auml;in saat tiet&auml;&auml; saatavuustilanteen ja tuotteen hyllypaikan ko. myym&auml;l&auml;ss&auml;. Huomaathan, ett&auml; saatavuus vaihtelee koko ajan emmek&auml; voi v&auml;ltt&auml;m&auml;tt&auml; taata tuotteen saatavuutta.</p> <p>Voit halutessasi tehd&auml; tuotteista Osta &amp; Nouda -tilauksen, jolloin tuotteet ker&auml;t&auml;&auml;n sinulle valmiiksi ja saat ilmoituksen, kun tilauksesi on valmiina noudettavaksi.</p> <p>Mik&auml;li tuote on loppunut haluamastasi tavaratalosta, voit tiedustella tuotteen saatavuutta asiakaspalvelustamme.</p>
  4. Onko Biltemalla kasauspalvelua?
    <p>Tuotteemme myyd&auml;&auml;n usein esikasattuina myyntipakkauksissaan. Osalle tuotteista on saatavilla erikseen Biltema Service -lis&auml;palvelu, jolloin tuote on mahdollista saada my&ouml;s valmiiksi kasattuna ja k&auml;ytt&ouml;valmiina. L&ouml;yd&auml;t t&auml;st&auml; lis&auml;tietoa <a href="https://www.biltema.fi/link/73a51518426a4d999d072580c27f7555.aspx" target="_blank" rel="noopener">t&auml;&auml;lt&auml;</a>.</p> <p><strong>HUOM!</strong> Palautusoikeus ei koske kasauspalvelua.</p> <p>Kasauspalvelua ei ole mahdollista saada verkkokaupastamme toimitettaviin tuotteisiin. Tuotteen voi kuitenkin k&auml;tev&auml;sti tilata valmiiksi kasattuna verkkosivuiltamme ja noutaa tavaratalosta Osta &amp; Nouda -palvelua k&auml;ytt&auml;m&auml;ll&auml;.</p>
  5. Ovatko Bilteman tuotteet riippumattomasti testattuja?
    <p>Tuotteitamme on ollut mukana useissa testeiss&auml;, jotka ovat kolmannen osapuolen j&auml;rjest&auml;mi&auml; ja tulokset on julkaistu useissa eri medioissa. Olemme koonneet joitakin testitietoja <a href="https://www.biltema.fi/link/1e191627fef04ab98bfa581a68295353.aspx" target="_blank" rel="noopener">t&auml;nne</a>.</p>
  6. Kuka/Mikä taho valmistaa Bilteman tuotteet?
    <p>Tuotteissamme on Biltema-tuotemerkki, mik&auml; tarkoittaa, ett&auml; toimimme lain nimiss&auml; my&ouml;s niiden valmistajana.</p> <p>&nbsp;</p>
  7. Mihin voin lähettää tuotetoiveen?
    <p>Voit l&auml;hett&auml;&auml; tuotetoiveen asiakaspalveluumme joko verkkosivuillamme olevan chatin kautta, puhelimitse (09 4270 5830) tai s&auml;hk&ouml;postitse (<a href="mailto:asiakaspalvelu@biltema.fi">asiakaspalvelu@biltema.fi</a>).</p>
  8. Haluamaani tuotetta ei ole saatavilla verkkokaupasta tai lähimmästä myymälästäni. Voidaanko se postittaa minulle myymälästä, jossa sitä on varastossa?
    <p>Valitettavasti myym&auml;l&ouml;ill&auml;mme ei ole postitusmahdollisuutta. Postittaminen on mahdollista vain verkkokaupasta.</p> <p>&nbsp;</p>
  9. Voiko tuotteita siirtää myymälästä toiseen?
    <p>Meill&auml; on my&ouml;s myym&auml;l&auml;siirtopalvelu, joka toteutetaan yhteisty&ouml;ss&auml; PostNordin kanssa. Siirron hinta on 9,90 &euro;/tilaus. Tuotteen siirto vie muutaman arkip&auml;iv&auml;n. Palvelu tilataan asioimalla siin&auml; tavaratalossa (asiakaspalvelussa), josta haluaa noutaa tuotteen, sill&auml; palvelu ja tuote/tuotteet maksetaan etuk&auml;teen. Lue lis&auml;&auml; <a href="https://www.biltema.fi/link/e535707619d7460c996de5d35f66f0c4.aspx" target="_blank" rel="noopener">t&auml;&auml;lt&auml;</a>.</p>
  10. Ostamani tuote ei toimi tai se on rikki. Miten toimin?
    <p>Reklamaatio- ja takuuasioissa sinun tulee olla viipym&auml;tt&auml; yhteydess&auml; l&auml;himp&auml;&auml;n Biltema-tavarataloosi, mik&auml;li tuote on hankittu Bilteman kivijalkamyym&auml;l&auml;st&auml;.</p> <p>Reklamoidessasi verkkokaupasta tilaamaasi tuotetta sinun tulee l&auml;hett&auml;&auml; kopio l&auml;hetyslistasta sek&auml; t&auml;ytetty palautuslomake, joka toimitetaan tilauksen mukana. Emme k&auml;sittele palautusta, joka tulee ilman ko. lomaketta. Reklamaatioissa ja takuupalautuksissa on kirjoitettava mukaan my&ouml;s selostus havaitusta viasta. Tarkemmat palautusohjeet l&ouml;yd&auml;t <a href="https://www.biltema.fi/link/51bd9815f9564389a72a1e858a83f3fd.aspx" target="_blank" rel="noopener">t&auml;&auml;lt&auml;</a>.</p> <p>Vaihdon ja palautuksen yhteydess&auml; tuotteesta on aina esitett&auml;v&auml; lasku, ostokuitti tai tiliote, josta k&auml;y ilmi ostoksen loppusumma, ostop&auml;iv&auml; ja ostopaikka.</p>
  11. Missä Bilteman tuotteet valmistetaan?
    <p>Olemme tehneet sopimuksen, ettemme paljasta tuotteidemme alkuper&auml;&auml; tai valmistusmaata.</p> <p>Suurin ero Bilteman ja sen kilpailijoiden v&auml;lill&auml; on se, ett&auml; Bilteman sis&auml;&auml;nostajat ostavat tuotteet suoraan valmistajalta itselt&auml;&auml;n, ilman turhia v&auml;lik&auml;si&auml;. N&auml;in hinnat ovat pysyv&auml;sti edullisia. Asiakkaana voit odottaa tuotteiltamme yht&auml; korkeaa laatua kuin kilpailijoidemme tuotteilta.</p>
  12. Missä Bilteman polkupyörissä on runkonumero/tuotenumero?
    <p>L&ouml;yd&auml;t numeron py&ouml;r&auml;n rungon alapuolelta, l&auml;helt&auml; polkimia.</p> <p>Runkonumero alkaa aina kirjaimilla WBTD, mink&auml; j&auml;lkeen tulee 6 numeroa ja 1 kirjain: WBTDxxxxxxX</p> <p>Tuotenumeron tunnistaa kirjaimista &rdquo;art.&rdquo;, joiden per&auml;ss&auml; on numerosarja. Siin&auml; on ensin kaksi numeroa, sitten v&auml;liviiva ja sen j&auml;lkeen lis&auml;&auml; numeroita. T&auml;m&auml;n numeron l&ouml;yd&auml;t py&ouml;r&auml;n k&auml;ytt&ouml;oppaasta, kuitista sek&auml; py&ouml;r&auml;n etuhaarukasta.</p>
  13. Kuinka pitkä palautus- ja vaihtoaika Bilteman tuotteilla on?
    <p>Bilteman tuotteilla on 30 p&auml;iv&auml;n palautus- ja vaihto-oikeus. Tarkemmat palautusehdot l&ouml;yd&auml;t <a href="https://www.biltema.fi/link/fb49aad735cc4215aed872c327659306.aspx" target="_blank" rel="noopener">t&auml;&auml;lt&auml;</a>.</p> <p>&nbsp;</p>
  14. Miten saan yhteyden tuotteiden sisäänostoon?
    <p>Sis&auml;&auml;nosto-osastomme toimii eri puolilla maailmaa, joten ainoa tapa saada yhteys sis&auml;&auml;nostajiimme on laittaa viesti&auml; asiakaspalveluumme osoitteeseen <a href="mailto:asiakaspalvelu@biltema.fi">asiakaspalvelu@biltema.fi</a>.</p> <p>Kerro viestiss&auml;si lyhyesti, mit&auml; asiasi koskee, ja mik&auml;li sis&auml;&auml;nostajamme ovat kiinnostuneita, he ovat yhteydess&auml;.</p>