Yritysasiakasportaali
Bilteman Yritysasiakasportaali on yritysten ja organisaatioiden käyttöön tarkoitettu tilaus- ja laskutusjärjestelmä, jota voi hyödyntää yritysostojen yhteydessä kaikissa Suomen Biltema-tavarataloissa ja verkkokaupassa. Yritysportaalin avulla säästät aikaa ja vaivaa, ja samalla pysyt kärryillä yrityksesi ostoista ja laskuista.
Yrityksen asiakastilin ylläpitäjä voi lisätä muille yrityksen työntekijöille pääsyn portaaliin ja jokaiselle (eri) oikeuksia. Portaali helpottaa yrityksen arkea, koska tietoa voi hakea suoraan omista tilaus- ja laskutiedoista ilman välikäsiä, milloin tahansa. Bilteman Yritysportaali on käyttäjäystävällinen työkalu, ja se sisältää useita tärkeitä toimintoja, jotka helpottavat yrityksen arkea ja kertovat ajantasaista tietoa yrityksen asioista.
Biltema Yritysasiakasportaalin edut pähkinänkuoressa:
- Kulujen valvonta perustuu myönnettyyn luottorajaan.
- Noutotilausten tekeminen valitsemaasi myymälään suoraan portaalin kautta. Henkilökunta kerää tuotteesi valmiiksi.
- Laskuarkiston lajittelu/suodatus päivämäärän mukaan.
- Yrityksen tietojen hallinnointi on helppoa ja kätevää.
- Selkeä, helppokäyttöinen ja käyttäjäystävällinen portaali.