Keskitymme laatuun kaikilla tasoilla
Korkea laatu
Bilteman korkean laadun tavoite on yksinkertainen ajatus, että huono laatu on yksinkertaisesti kallista. Tuotteidemme oikeaa laatutasoa testataan monin eri tavoin. Testejä, analyysejä ja toimintatarkastuksia tehdään sekä ennen kuin Biltema vastaanottaa tuotteen, että myös jatkuvasti tuotteen ollessa valikoimassa. Tehtailta toimitettaessa Biltemalla on oma laadunvalvonta, jossa kaikki satunnaisnäytteistä kokonaisten toimitusten tarkastuksiin tehdään ennen kuin tavarat pakataan ja lähetetään Bilteman varastoon ja lopulta ulos myymälöihimme.
Alhainen reklamaatioprosentti
Bilteman tavoitteena on saavuttaa reklamaatioprosentti, joka ei ylitä 0,5 %. Reklamaatioprosentti on niiden tuotteiden arvo, jotka Biltema ostaa takaisin tuotevirheiden vuoksi, prosentteina kokonaismyynnistä. Tällä hetkellä keskimääräinen reklamaatioprosenttimme on alle 0,6 %, mikä on hyvä taso, mutta jää silti hieman tavoitteestamme.
Korkeat vaatimukset tuottajille ja toimittajille
Pidämme erittäin tärkeänä, että tuottajamme ja tavarantoimittajamme noudattavat kussakin maassa vallitsevia sosiaalisia oikeuksia. Lapsityövoimaa ei saa käyttää missään olosuhteissa, ja työntekijöiden vähimmäisikää on noudatettava tiukasti.
Kaikkien toimittajien ja valmistajien on noudatettava:
- Voimassa olevaa ympäristölainsäädäntöä
- Kansallisia työehtoja
- Turvallisuussääntöjä
Kaikille toimittajille ja valmistajille tiedotetaan Bilteman vaatimuksista, ja heidän on vahvistettava kirjallisesti, että niitä noudatetaan. Työntekijämme ympäri maailmaa työskentelevät myös jatkuvasti varmistaakseen, että yllä olevia sääntöjä ja lakeja noudatetaan suunniteltujen ja suunnittelemattomien vierailujen avulla.