Biltemalta uusi digitaalinen palvelu asiakkailleen
Digitaalisten palveluiden kehittäminen lähtee asiakkaasta
Biltema kasvaa yrityksenä voimakkaasti, ja vaikka Suomessa on jo verkkokauppa, yrityksen asiakkaat ovat ahkeria asioimaan kivijalkamyymälöissä.
– Myös tulevaisuuden Biltema rakentuu tavaratalojen ympärille, sanoo Daniel Berg, joka vastaa digitaalisten palveluiden kehittämisestä Biltemassa. Ketjussa on meneillään digitointiprosessi, joka kattaa kaiken verkkosivuista tekoälyyn.
– Bilteman koko digitaalinen panostus lähtee asiakkaasta, ja haluamme, että uudet ratkaisut ovat mahdollisimman käyttäjäystävällisiä. Emme siis kiirehdi eri projektiemme kanssa.
Biltema Suomen toimitusjohtaja, Jani Mahlakaarto, on erittäin tyytyväinen nyt lanseerattavaan Minun Biltemaan.
– Vaikka panostamme paljon kivijalkamyymälöiden olemassa oloon, teemme paljon töitä digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämisessä ja kasvattamisessa. Meidän tulee olla siellä, missä asiakkaamme ovat ja pitää heidän tarpeensa keskiössä. Myymäläostosten tekemistä suunnitellaan usein jo kotona joko tietokoneen, älypuhelimen tai tabletin ääressä, joten haluamme tietysti vahvistaa digitaalista asiakaskokemusta kehittämällä sitä jatkuvasti eteenpäin ja paremmaksi, Mahlakaarto toteaa.
Liity Minun Biltemaan osoitteessa www.minunbiltema.fi.