Ei kiitos Black Fridaylle – Biltema jatkaa edullisilla hinnoilla ympäri vuoden
Bilteman tavoitteena on helpottaa taloudellisesti ihmisten mahdollisuuksia hankkia laadukkaita ja edullisia tuotteita autoiluun, veneilyyn, kodin kunnostukseen ja vapaa-aikaan. Yritys haluaa tarjota kaikille mahdollisuuden monipuolisempaan vapaa-aikaan, ja siksi asiakkaat voivat odottaa aina edullisia hintoja vuodenajasta riippumatta.
– Emme usko siihen, että asiakkaita houkutellaan isoilla alennuksilla vain kerran vuodessa. Strategiamme on tarjota edullisia hintoja vuoden ympäri, jotta asiakkaamme voivat ostaa tarvitsemansa tuotteet silloin, kun niille ilmenee tarvetta. Meille on tärkeää, että asiakkaamme voivat luottaa siihen, että meillä on aina edulliset hinnat, ei vain Black Fridayna, Biltema Suomen markkinointipäällikkö Joonas Leinonen selittää yrityksen kantaa.
Biltema on jo kauan pyrkinyt olemaan edullinen vaihtoehto kaikille, jotka etsivät laadukkaita tuotteita autotarvikkeista ja työkaluista vapaa-ajan tuotteisiin ja paljon muuhun. Yritys on päättänyt keskittyä pitkäaikaisiin ja edullisiin hintoihin sen sijaan, että se osallistuisi Black Fridayn intensiiviseen hintakilpailuun.
– Tavoitteemme on, että asiakkaamme voivat nauttia monipuolisemmasta vapaa-ajasta tuotteidemme avulla. Kun pidämme hinnat alhaisina ympäri vuoden, yhä useampi voi nauttia vapaa-ajan harrastuksista vuodenajasta riippumatta, Leinonen jatkaa.
Biltema pyrkii olemaan alansa suunnannäyttäjä tarjoten pitkäaikaisesti kestäviä hintoja sekä tuotteita, jotka ovat kaikkien saatavilla. Painottamalla edullisia hintoja ympäri vuoden tilapäisten kampanjoiden sijaan Biltema haluaa näyttää esimerkkiä siitä, miten yritykset voivat luoda arvoa asiakkailleen pohjoismaisilla markkinoilla.
Lisätietoa:
Bilteman markkinointi
markkinointi@biltema.fi